Hebben jullie zin in het vervolg? Wegens slecht bereik en technische problemen kon den wij helaas geen foto's delen, maar van uitstel komt geen afstel. We delen graag de beelden van onze avonturen met jullie. Op dag 2 gingen de Yeti's dan ook op stap in het bos met begeleiding van een gids. Ook gingen ze een stapje verder met het paard en konden ze op een turnpaard even kunstjes doen! De Bigfoots gingen naar het melkveebedrijf, want ook zij kregen de uitleg over de werking van de melkmachine en het regelen in één dag. De verrassing werd al wat verklapt door de Yeti's, maar toch bleef het een enorm fijne ervaring om te genieten van de chocomelk. In de namiddag was het eindelijk zover en maakten ze kennis met de paarden. Afsluiten deden we op het speelplein en na het avondeten genoten we van een heerlijke douche en gezelschapsspelletjes. Op de laatste dag gingen de Yeti's naar het slabedrijf en de Bigfoots namen afscheid van de paarden. We genoten van een aperitiefje e...