Plattelandsklassen dag 2πŸ§‘πŸ»‍🌾🐎


Hebben jullie zin in het vervolg?

Wegens slecht bereik en technische problemen konden wij helaas geen foto's delen, maar van uitstel komt geen afstel. We delen graag de beelden van onze avonturen met jullie.

Op dag 2 gingen de Yeti's dan ook op stap in het bos met begeleiding van een gids. Ook gingen ze een stapje verder met het paard en konden ze op een turnpaard even kunstjes doen! De Bigfoots gingen naar het melkveebedrijf, want ook zij kregen de uitleg over de werking van de melkmachine en het regelen in één dag. De verrassing werd al wat verklapt door de Yeti's, maar toch bleef het een enorm fijne ervaring om te genieten van de chocomelk. In de namiddag was het eindelijk zover en maakten ze kennis met de paarden. Afsluiten deden we op het speelplein en na het avondeten genoten we van een heerlijke douche en gezelschapsspelletjes.

Op de laatste dag gingen de Yeti's naar het slabedrijf en de Bigfoots namen afscheid van de paarden. We genoten van een aperitiefje en een chipje om te klinken op fijne plattelandsklassen. Erna namen we afscheid van elkaar zodat iedereen kan uitrusten tijdens het lange weekend!  

Niet alleen de kinderen genoten van deze driedaagse, maar ook de juffen! Wij zijn enorm trots op de kinderen dat ze grenzen hebben verlegd!















































































































































Reacties

Populaire posts van deze blog

L3 blog #3 Oktober

Plattelandsklassen dag 1 πŸ„πŸ§‘πŸ»‍🌾