Wat een belevenis! Het derde leerjaar keek enorm uit naar dit moment, maar wat was het spannend! Toen we aankwamen, werden we al meteen verwacht bij onze eerste activiteit. De Bigfoots gingen op wandel in het bos met begeleiding van een gids. Daar luisterden ze boeiend naar de uitleg en kregen ze verschillende weetjes te horen. Ze wandelden maar liefst 3,5 km en genoten enorm! De Yeti's werden verwacht op het melkveebedrijf de Korenbloemshoeve. Daar kregen ze uitleg over de werking van een melkmachine en hoe ze alles kunnen regelen in één dag. Achteraf kregen ze ook nog een verrassing en mochten ze proeven van verse chocolademelk, rechtstreeks van de koe uit het bedrijf. In de namiddag kregen de Yeti's hun eerste les met de paarden, zowel naast als op het paard. Voor de ene wat spannender dan voor de ander. De Bigfoots moesten nog even wachten en gingen op bezoek naar het slabedrijf. Ze maakten kennis met verschillende soorten sla en konden ook even proeven. Achteraf maakten ze...
Reacties
Een reactie posten